9

ویژگی ها و مشخصات دستگاه خودپرداز NCR 5886

دستگاه خودپرداز NCR 5886 یکی از بهترین مدل‌های شرکت تولید دستگاه های خودپرداز NCR است، به شکلی که بسیاری از کارشناسان NCR 5886 را یکی از موفق‌ترین مدل ها در تمام دستگاه های خودپرداز می‌دانند. این خودپرداز همانند سایر تولیدات شرکت NCR کاملا ماژولار طراحی شده است.

این خودپرداز مجهز به آنتی‌اسکیمر و دوربین عکاسی از عملیات کاربر بوده و دارای ۴ کاست پول‌گذاری است. صفحه نمایش ۱۲ اینچی تمام رنگی به همراه بلندگو و دستگاه بارکدخوان از دیگر تجهیزات NCR 5886 می‌باشد. همچنین دارای درب الکترونیکی ضدسرقت با امنیتی فیزیکی بسیار بالاست.

وزن دستگاه خودپرداز NCR دیواری تقریبا ۷۰۰ کیلوگرم است و ابعاد آن عرض ۸۲ سانتی‌متر ، طول ۱۲۴ سانتی متر, و ارتفاع آن ۱۲۶ سانتی‌متر می‌باشد، دستگاه های خودپرداز NCR از لحاظ کارایی بسیار مقاوم و رابط کاربری خیلی آسانی دارد به طوری که صاحب دستگاه می‌تواند با کمی آموزش سرویس‌های اولیه دستگاه خود را به راحتی انجام دهد.

خودپرداز NCR 5886

شرکت NCR تولیدکننده دستگاه خودپرداز NCR 5886

شرکت NCR در سال ۱۸۸۴ راه‌ اندازی و در سال ۱۹۸۸ توسط ای‌تی اند تی (َAT&T) خریداری شد. در حال حاضر در سراسر دنیا NCR به عنوان متخصص در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های خودپرداز شهرت یافته‌ است.

دستگاهای مدرن و به روز شرکت در اکثر کشورهای توسعه یافته در حال کار می‌باشد. در بعضی مناطق آسیایی و بخش‌هایی از اروپا با توجه به اینکه دستگاهای جدید NCR استفاده نمی‌شود از دستگاه های تولید سال‌های قبل NCR تحت عنوان ریفر می باشد یا بازسازی شده‌ استفاده می‌کنند که می‌توان به مدل‌های ۵۸۸۶ و ۵۸۷۷ اشاره کرد.

وب سایت رسمی شرکت NCR

2 پاسخ